dijous, 27 de març del 2008

Conclusions PAC 1.3.


El principal propòsit d’aquesta activitat era dominar una eina que facilita la reorganització dels coneixements i a la vegada, ens facilita la construcció dels conceptes del primer mòdul de l’assignatura des de la vessant de l’aprenentatge significatiu. Així doncs, res millor que posar en pràctica la teoria treballada, i més que grans conclusions el que cal és, tal i com afirmaven els companys, que el mapa parli per ell mateix.

Autoavaluació

Considero que la meva pràctica d’avaluació continuada ha seguit les indicacions donades pel consultor en el procés que l’activitat. Pel que fa als criteris d’avaluació, he estat capaç de representar gràficament un mapa conceptual complex per mitjà d’eines digitals especialitzades, a la vegada que aquestes han facilitat l’aprenentatge significatiu vers la conceptualització de la TE i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge.

No obstant això, considero que els resultats són bons respecte a l’aplicació del programa i a la integració dels conceptes, i encara que sigui una evidència, partir dels coneixements de l’article CTS m’ha permès buscar connectors en la informació del mòdul i establir relacions que posteriorment m’han servit per relacionar-les i organitzar-les en un mapa conceptual, que per mi ha estat molt complex, laboriós, esgotador i uns quants adjectius més. De totes maneres penso que l’esforç ha valgut la pena i celebro aprendre el funcionament d’un programa que m’ha sorprès per la seva potencialitat i possibilitats a l’hora d’estructurar els conceptes.